WARUNKI REZERWACJI
 
1) Po zarezerwowaniu pobytu w Osadzie Osjaków klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 30% całej ceny w ciągu 48h.
2) Po zapłaceniu zaliczki klient otrzyma mailowo potwierdzenie rezerwacji i wpłaty kwoty zaliczki.
3) Przed przyjazdem klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy wszystkie punkty w potwierdzeniu zgadzają się z Państwa rezerwacją.
4) Dokonując rezerwacji klient wyrażą zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwieniu przy kolejnych rezerwacjach oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
5) Faktura wysłana mailem do klienta jest dokumentem wiążącym.

 
WARUNKI ANULOWANIA REZERWACJI
 
1) W przypadku anulowania rezerwacji na 14 dni i więcej przed przyjazdem, zaliczka zwracana jest w 100%. Nie dotyczy rezerwacji w sezonie wysokim i w terminach specjalnych, gdzie obowiązuje termin 30 dni.
2) W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 14 dni(30 dni - sezon wysoki i terminy specjalne) przed przyjazdem, zaliczka nie podlega zwrotowi. (Koszt anulacji wynosi całość zaliczki, lecz nie mniej niż cenę 1 doby hotelowej) .
3) W przypadku rezerwacji dokonanej za pośrednictwem portali turystycznych (booking.com; eholiday.pl; expedia.com ) anulacja dokonywana jest na zasadach przez nich określonych.
 
WARUNKI POBYTU W NASZYCH DOMKACH/APARTAMENTACH
 
1) W przypadku niektórych rezerwacji Norda Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nałożenia kaucji na wypadek potencjalnych zniszczeń. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie zniszczenia dokonane w apartamencie i jego wyposażeniu. Opłatę w wysokości 150% wartości zniszczonego mienia należy pokryć najpóźniej w dzień wyjazdu.
W przypadku gdy klient nie uiści w/w kwoty bezpośrednio pracownikowi Norda Sp. z o.o., klient wyraża zgodę na obciążenie bez podpisu, swojej karty płatniczej lub kredytowej, podanej podczas rezerwacji, przez Norda Sp. z o.o.
2) Klucze i pilot do bramy wjazdowej powinny zostać zwrócone w momencie wykwaterowania w takim samym stanie, w jakim klient je otrzymał. W przypadku zniszczenia lub zgubienia jednej z wymienionych powyżej rzeczy, klient zobowiązany jest uiścić opłatę za każdą z nich w wysokości:
a) Klucz (wymiana zamka) – 400 PLN
b) Pilot do bramy wjazdowej – 200 PLN
3) Przerwy w dostawie prądu, ciepła, cieplej wody, wody, internetu i telewizji, niepowstałe z winy NORDA Sp. z o.o., nie będą refundowane i nie są podstawą do obniżenia opłaty za pobyt jako, że Norda Sp. z o. o. nie jest ich dostawcą.
4) Klienci zobowiązani są do przestrzenia CISZY NOCNEJ w godzinach od 22.00 do 8.00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1000,00 PLN. W szczególnych przypadkach łamania w/w zapisu, Obsługa Osady może nakazać opuszczenie obiektu, bez prawa Gościa do ubiegania sie o zwrot wpłaconej kwoty za pobyt. 
5) Na terenie Osady głośne odwarzanie muzyki, hałasowanie, zakłócanie pobytu i odpoczynku innym Gościom jest zabronione i wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1000,00 PLN.
6) W naszych domkach/apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu klient zostanie obciążony kwotą w wysokości 300 PLN.
7) Pobyt zwierząt możliwy jest tylko w Domkach i podlega opłacie. Obecność zwierzaków powinna być zgłoszona najpóźniej 24h przed przyjazdem. Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zniszczenia i zabrudzenia dokonane przez pupila, zgodnie z podpisanym oświadczeniem.
8) W przypadku opuszczenia domku/apartamentu przed planowanym terminem wyjazdu, nie zwracamy kosztów za niewykorzystanie wcześniej zarezerwowanych i opłaconych dni.
9) Ewentualne reklamacje dotyczące pobytu i obsługi prosimy składać mailowo i wysłać na adres : biuro@norda-apartamenty.pl . Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 30 dni od ich otrzymania przez Norda Sp . z o.o. 
 
PROCEDURY ZAMELDOWANIA I WYMELDOWANIA
 
1) Najpóźniej dzień przed przyjazdem prosimy o kontakt w celu ustalenia orientacyjnej godziny zakwaterowania, co pomoże nam przygotować domek/apartament na czas Państwa przyjazdu.
2) Zakwaterowania powinno nastąpić w godzinach od 16.00 do 22.00
Wykwaterowanie powinno nastąpić w godzinach od 8.00 do 11.00
3) Po przyjeździe prosimy o zgłoszenie się do recepcji w celu zameldowania i uiszczenia opłaty za wynajem. Płatność można dokonać kartą lub gotówką. Od naszego pracownika dostaniecie Państwo potwierdzenie płatności. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
4) Doba hotelowa w naszych domkach/apartamentach trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 następnego dnia. Dla Państwa wygody istnieje możliwość wydłużenia doby hotelowej, o ile pozwala na to kalendarz rezerwacji w danym dniu. Szczegóły dotyczące przedłużenie doby hotelowej należy ustalić w recepcji Osady. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Dokonując rezerwacji jednego z naszych domków/apartamentów, klient akceptuje wszystkie powyższe warunki rezerwacji i pobytu.
 Osada Osjaków
ul.Sieradzka 78
Osjaków 98-320
 +48 530 222 216
REZERWUJ

wybierz datę pobytu

PRZYJAZD
WYJAZD
guests
kod rabatowy