WARUNKI REZERWACJI
 
1) Po zarezerwowaniu pobytu w Osadzie Osjaków klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 30% całej ceny w ciągu 48h.
2) Po zapłaceniu zaliczki klient otrzyma mailowo potwierdzenie rezerwacji i wpłaty kwoty zaliczki.
3) Przed przyjazdem klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy wszystkie punkty w potwierdzeniu zgadzają się z Państwa rezerwacją.
4) Dokonując rezerwacji klient wyrażą zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwieniu przy kolejnych rezerwacjach oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
5) Faktura wysłana mailem do klienta jest dokumentem wiążącym.
6) Chęć otrzymania faktury należy zgłośić zaraz po dokonaniu rezerwacji lub podać numer NIP podczas jej dokonywania. Brak zgłoszenia powoduje wystawienie paragonu bez NIP i nie będzie możliwe wystawienie faktury.
 

 
WARUNKI ANULOWANIA REZERWACJI
 
1) W przypadku anulowania rezerwacji w terminie zgodnym z wybraną ofertą, zaliczka zwracana jest w 100%.
2) W przypadku anulowania rezerwacji po terminie wskazanym w wybranej ofercie, zaliczka nie podlega zwrotowi. (Koszt anulacji wynosi całość zaliczki, lecz nie mniej niż cenę 1 doby hotelowej) .
3) W przypadku rezerwacji dokonanej za pośrednictwem portali turystycznych (booking.com; eholiday.pl; expedia.com ) anulacja dokonywana jest na zasadach przez nich określonych.
 
WARUNKI POBYTU W NASZYCH DOMKACH/APARTAMENTACH
 
1) W przypadku niektórych rezerwacji Norda Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do nałożenia kaucji na wypadek potencjalnych zniszczeń. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie zniszczenia dokonane w apartamencie i jego wyposażeniu. Opłatę w wysokości 150% wartości zniszczonego mienia należy pokryć najpóźniej w dzień wyjazdu.
W przypadku gdy klient nie uiści w/w kwoty bezpośrednio pracownikowi Norda Sp. z o.o., klient wyraża zgodę na obciążenie bez podpisu, swojej karty płatniczej lub kredytowej, podanej podczas rezerwacji, przez Norda Sp. z o.o.
2) Klucze i pilot do bramy wjazdowej powinny zostać zwrócone w momencie wykwaterowania w takim samym stanie, w jakim klient je otrzymał. W przypadku zniszczenia lub zgubienia jednej z wymienionych powyżej rzeczy, klient zobowiązany jest uiścić opłatę za każdą z nich w wysokości:
a) Klucz (wymiana zamka) – 400 PLN
b) Pilot do bramy wjazdowej – 200 PLN
3) Przerwy w dostawie prądu, ciepła, cieplej wody, wody, internetu i telewizji, niepowstałe z winy NORDA Sp. z o.o., nie będą refundowane i nie są podstawą do obniżenia opłaty za pobyt jako, że Norda Sp. z o. o. nie jest ich dostawcą.
4) Klienci zobowiązani są do przestrzenia CISZY NOCNEJ w godzinach od 22.00 do 8.00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1000,00 PLN. W szczególnych przypadkach łamania w/w zapisu, Obsługa Osady może nakazać opuszczenie obiektu, bez prawa Gościa do ubiegania sie o zwrot wpłaconej kwoty za pobyt. 
5) Na terenie Osady głośne odwarzanie muzyki, hałasowanie, zakłócanie pobytu i odpoczynku innym Gościom jest zabronione i wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1000,00 PLN.
6) W naszych domkach/apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu klient zostanie obciążony kwotą w wysokości 300 PLN.
7) Pobyt zwierząt możliwy jest tylko w Domkach i podlega opłacie. Obecność zwierzaków powinna być zgłoszona najpóźniej 24h przed przyjazdem. Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za zniszczenia i zabrudzenia dokonane przez pupila, zgodnie z podpisanym oświadczeniem.
8) W przypadku opuszczenia domku/apartamentu przed planowanym terminem wyjazdu, nie zwracamy kosztów za niewykorzystanie wcześniej zarezerwowanych i opłaconych dni.
9) Ewentualne reklamacje dotyczące pobytu i obsługi prosimy składać mailowo i wysłać na adres : biuro@norda-apartamenty.pl . Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 30 dni od ich otrzymania przez Norda Sp . z o.o. 
 
PROCEDURY ZAMELDOWANIA I WYMELDOWANIA
 
1) Najpóźniej dzień przed przyjazdem prosimy o kontakt w celu ustalenia orientacyjnej godziny zakwaterowania, co pomoże nam przygotować domek/apartament na czas Państwa przyjazdu.
2) Zakwaterowania powinno nastąpić w godzinach od 16.00 do 22.00
Wykwaterowanie powinno nastąpić w godzinach od 8.00 do 11.00
3) Po przyjeździe prosimy o zgłoszenie się do recepcji w celu zameldowania i uiszczenia opłaty za wynajem. Płatność można dokonać kartą lub gotówką. Od naszego pracownika dostaniecie Państwo potwierdzenie płatności. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
4) Doba hotelowa w naszych domkach/apartamentach trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 następnego dnia. Dla Państwa wygody istnieje możliwość wydłużenia doby hotelowej, o ile pozwala na to kalendarz rezerwacji w danym dniu. Szczegóły dotyczące przedłużenie doby hotelowej należy ustalić w recepcji Osady. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Dokonując rezerwacji jednego z naszych domków/apartamentów, klient akceptuje wszystkie powyższe warunki rezerwacji i pobytu.
 Osada Osjaków
ul.Sieradzka 78
Osjaków 98-320
 +48 530 222 216
REZERWUJ

wybierz datę pobytu

PRZYJAZD
WYJAZD
guests
kod rabatowy